kåååålhydrat

natten gick trots allt ganska bra. vaknade kl 7 som vanligt efter att ha hostats under natten en del men inte så farligt. dock har liten varit kokhet hela natten. verkligen verkligen kokhet.

sen gjorde jag en deal med mig själv. om jag fortfarande vägde 64kg efter helgen så ska jag börja käka kolhydrater i viss mån igen. typ en macka här eller där, för till maten tycker jag nu att det är godare med ost.
64kg it is sååååå..
jag käkade en macka i morse, hemmagjord, och damn vad ont i magen jag har nu OCH det var jättesött. smakade bara pålägg, som var smör (äkta) och ost. så varför käka mackan egentligen men men .. måste ju käka mackor om man ska överleva på fjället.

leo är iaf hemma från dagis idag men mycket piggare än under natten. vi ska åka i väg och veckohandla tänkte jag å sen hem å mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0