hår, igår, idag=svammel

Jag har nog aldrig haft så många kommentarer som på förra inlägget om mitt hår. iaf så gjorde jag en liten snabb bild om vart håret gått av. vid den högerställda pilen har jag ju klippt av håret redan för där var det värst.



men även längre bak e det hemskt. det e alltså bara det översta lagret av hår som e helt trasigt och min sista utväg är ju att jag klipper av det men ni ser ju hur kort hår jag skulle få då så det kommer ALDRIG hända.



dagen igår då:
jag körde slut mig på gymmet och har grym träningsvärk idag och idag e det träning igen, undra hur det går. fuegon kl 19.
sen fick leo själv lägga på mat och då blir det såhär:
§
Några fiskpinnar och en sjö av sås. ingen potatis så långt ögat kan nå. men han käkade iaf upp det han tog. själv var jag deprimerad å käkade 8st chips och 3 dumlekolor.
mår sådär i magen idag.



så mkt hår åkte igår .. :( eller alltså mer i kvantitet men så på längden)



jaja .. jag vet att jag tjatar om håret men det e en riktigt big deal för mig .. :( tråkigt nog .. hoppas på en mirakellösning.



idag då:
har sovit skitdåligt i natt.. drömt mardrömmar om sjunkande skepp och kanonkuler som sänker skepp osv .. sovit bara korta stunder. kl 2 kom leo upp i min säng, nej vänta nu, jag gick och hämtade honom för han låg bara å grina utan attkomma .. så var det .. efter en timme hade han somnat om, men inte jag. på nåt sätt så hamnar ALLTID leos fötter mot mig under täcket, å i natt har han legat å sparkat å sparkat .. hade riktigt ont i ryggen när jag vaknade, nu känner jag av att jag sovit dåligt bara .. inte kul .. ska gå å lägga mig en sväng snart .. käka lite fil först.

när vi sen gick till dagis såg jag att en granne hade glömt hela nyckelknippan i låset (inte bara en nyckel, utan bilnycklar å massa andra nycklar satt oxå på knippan) så jag knackade på och sa att han glömt nyckeln i låset. men nej nej, han förklarade för mig att han brukade ha nyckeln i låset när han var hemma. (????!)
så där var man inte heller snäll då .. suck ..

snöade när vi gick till dagis, nu blåser det som FAEN å snart kommer väl solen .. underbara vår ..

hej

(nej jag orkar inte korrläsa allt jag skrivit idag så jag reserverar mig för flummighet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0