dålig sömn

jag kan inte sova .. leo har varit som en tornado i natt .. å som en ångvissla .. vi somnade samtidigt kl 22, jag med kläderna på å leo i pyjamas. kl tolv bar jag över honom till hans säng å kl 01 gråter hans i sömnen. väntar på att han ska "somna om" men efter en halvtimme går jag å hämtar honom. sen börjar snurrandet och gnäll/gny.
jag gick upp kl 7 å han sover fortfarande. trött ab.

senare blir det familje lek på stan, hämta nya tvättmaskinen, kanske hjälpa anna färga håret om jag hinner och ta en whiskey eller 2 .. får se hur magen mår.
hmm, måste leta fram nåt att käka idag oxå, till alla 4.

jaja nu e jag vaken iaf så jag ska göra lite nytta innan den lilla vaknar.
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0