hello!

ja, välkommen till verkligheten sara ..

så här e det väl att jobba å ha barn antar jag. man hinner INGET annat!
detta e första gången på hela veckan jag har en lugn stund. leo e hos mormor, har veckohandlat, gjort mat till veckan, ska försöka börja packa lite tills midsommar för det lär jag ju inte ha tid med till veckan. har tvättat å hängt, plockat ur diskmaskinen. allt på lediga dag 1 av 2. pust. :)

nej då, ärligt så gillar jag det. jag gillar mitt jobb, jag gillar mitt hem. allt går bra faktiskt.

ett stort plus med mitt jobb e att jag får köra MASSA roliga bilar. just nu står denna i garaget:



och ja, jag har aldrig kört så fort i en bil förr. har aldrig kört 3siffrigt med en 2a först nånsin förr men med denna var det riktigt lätt .. ååh, igen igen igen .. :P

pappa kommer nog hit ganska snart å han vill nog ut på en liten tur oxå tror jag.
bortskämd blir jag med bilar.



update på min egen bil då:
det rykte ju som tusan när man startade den. felsökningen tog nån dag eftersom den inte var prio å jag kunde ju låna bilar att åka i. det e iaf turbon som får olja på nå dumt ställe. behöver byta ut den. = inte billigt ... meeeeeeen, eftersom det e tur å oturen att jag jobbar där jag jobbar så får jag låna bil varje dag hem från jobbet och på nåt sätt kommer den att bli lagad tills i slutet av juli. det kommer alltså att stå på bilmetro hela sommaren. men det gör ju inget. jag har ju kul i de bilar jag får låna. och de hjälper mig med priset lite så det går på en heö del mindre än 10tusen iaf .. lycka :P



nu ska jag plocka fram lite saker som vi ska ha med oss till stugan på midsommar så jag vet vart de ligger. vi har köpt stolar å massa mat att ha med oss idag oxå. bara en filt å ner som vi inte hittade nånstans. resten av gävle var ju oxå ute å handlade idag :D

nu ska jag försvinna å göra nytta igen. 30minuters dator får räcka lixom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0