Varför känner jag mig så ensam när jag e h...

Varför känner jag mig så ensam när jag e hemma själv? Varför rädd? Varför lite ledsen? Och övergiven? Till å med att jag tycker mig se folk som står utanför fönstren å spanar in på mig. Så känner jag aldrig när Leo e här. Känns ju inte som att han skulle kunna göra nåt men jag känner mig trygg och komplett med honom. Leo e mitt allt. Skulle inte vara något alls utan honom. <3 Nu e jag ensam hemma å tycker det e lite läskigt. Vill inte riktigt sova. Kan inte riktigt komma till ro. Har inte bloggat på länge heller för jag inte haft nån lust. Alls. Men idag var jag å Leo på leklandet iaf. Har bilder i kamera till en annan dag. Hade riktigt kul trots att träningsvärken håller på att döda mig. Men det går över. :-D Sen åkte vi hem å sov. Leo sov väldigt länge. Åkte till sätra och käkade å det blev lite sent så Leo blev kvar. Å jag ligger här. I ett tyst hus. Förresten, när jag ändå babblar: kanal11 som just startat e kalasbra för min smak. Film kl 21. Har sett film 2 dagar på raken nu för det e ju inget annat på teve. Igår 27dresses, idag Hemma bäst. Helt i min smak. Jag vet att texten e jobbig att läsa när jag skickar sms-blogg men när man ligger här i sängen å inte e trött så måste jag ju ha nåt att göra :-D God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0