telefonförbud??

idag var leo på dagis. han fick vara med de större barnen i deras hus då det var ganska få barn. å han trivdes som fisken i vattnet.. så himla söt ju :p

när jag skulle gå å hämta honom så kommer jag samtidigt som en annan mamma som pratar i mobilen. trodde verkligen att hon skulle lägga på när hon kom in på dagis men inte. jag gick å hämtade leo medan hennes barn kom springade till hallen.
mamman klär på barnet (som var i 4-5års åldern) samtidigt som hon fortfarande pratar i telefonen. hennes dotter försöker prata lite med sin mamma som bara säger: "var tyst". dottern försöker pocka på uppmärksamheten genom att säga att hon har lika fuskpolo som leo, men nej nej, "var tyst".
och vad jag uppfattade av telefonsamtalet så var det ett rent nöjessamtal, inget arbetsrelaterat.

snälla, stäng av telefonen när ni hämtar på dagis.
det kändes himla otrevligt för mig med att hon bara struntade i sin dotter .. hon var verkligen inte närvarande .. men men ..

det valet skulle jag inte göra iaf .. hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0