mkt att göra :p

trotsade just vintern och tog en cykeltur med leo till affärn. inte att rekomendera men det gick. tog ganska lång tid :p men frukt fick vi iaf :p



i övrigt idag har jag ordnat leos rum, med den nya sängen, bäddat rent i "alla" sängar. tvättat en tvätt, diskat en diskmaskin, städat uterummet (dit man bara slänger ut saker när det e kallt men idag på dagen var det juriktigt skönt), lagt ut alla ljusslingor i förrådet, tagit av plasten på min nya stege för att kunna ställa upp saker högt upp i förrådet, vilket jag oxå gjorde. organiserade om lite i förrådet. tog även in carena vagnen för rengöring så ska jag ställa ut den på blocket. har dammsugit den hittills. ska torka av allt oxå tänkte jag, så under veckan kommer den ut.
tänkte mig 1500 med 1200 som lägsta pris. ev med ligginsats/mjuklift. vi får se.

blev även en rejäl städning av mitt sovrum oxå, där inne måste man torka av persiennerna ganska ofta och dammsugning, damma och torka golv blev det.

ny spegel har jag fått upp oxå så nu ser jag intelika fet ut i spegeln längre. förr så var det två speglar med en springa mellan dem å man blev ganska fet när man kollade :p

tänkte att jag skulle hinna färga håret oxå men tiden har lixom sprungit ifrån mig.


leos rum utan säng

leos rum med nya sängen


undra hur det kommer att gå att få honom att somna och sova i egen säng i natt. var ju "lätt" förr då han aldrig varit en rymmare men nu e ju spjälsängen tillåmed nermonterad så det finns inget återvändo :p

jaja, snart läggdax så det lär märkas :p

imorgon e jag fit för träning å taggad till tusen igen. 2km - here i come :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0