gamla bilder

en del saker har lixom fallit på plats i mitt liv .. apropå att jag kollar igenom min blogg i jakt på en bild.


- granntanten har inte kommit tillbaka efter "2a världskriget"

- jag behöver inte diska nå fler flaskor eftersom leo inte dricker välling på kvällen längre


alltså jag minns verkligen hur dåligt jag mådde när tanten var som värst. jag ville bara flytta, inte vara hemma, bara sova, försvinna.

å mina händer mår så himla dåligt av att diska för hand så att slippa flaskorna e en dröm




här e en bild från sommaren 2009. kolla in hur kort hår jag har. hmm .. kanske ska klippa mig så igen ..
fast det jag fastnar på i bilden e fortfarande "ansiktet" på tältduken i höjd med min panna .. jag tycker det ser ut som prince







uppdatering på min farmor lite:
hon blir bättre å bättre och har för en vecka sen fått flytta in på ett korttidsboende med strålande prognos och att flytta hem är inte helt främmande längre.


leo och farmor 2009




slänger in en bild på leo i hans "stora" bilbarnstol till den som e intresserad ;) detta e ca en månad efter att jag bytte stol åt honom. alltså i augusti (2 augusti om jag inte missminner mig på väg från värmland därför e jag haj på datumet)

det man kan se på bilden e att bältet sitter i det nedersta hålen (av 3) medan huvudstödet sitter i de mellersta. dock e det mitt i sommaren och ungen har bara tshirt på sig :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0