snösnösnösnö!!

innan jag börjar:

1: Jag har aldrig påstått att jag e direkt normal
2: Ingen har väl undgått faktum att jag älskar snö?

nuså ..







just därför att älskar snö så fick jag för mig att gå ut å skotta :p har skottat bort en stor hög som låg vid min ingång. i förebyggande syfte tills våren .. då smälter ju snön fortare, nu får plogen ta med sig den fina högen jag gjorde UTANFÖR mig. MKT bättre :p

å självklart skottade jag av bron oxå men det var egentligen ingen ide för att det toksnöar verkligen fortfarande :p



tog en vila i snön oxå :p me like! å förresten, det e för sent för barn att vara ute vid denna tid en veckodag så jag gick in .. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0