lite bilder bara

man måste pausa lite i städningen oxå :p så nu kommer lite bilder från senaste dagarn :p





typ världens största spinder FÖLL NER PÅ MIG igår i tvättstugan. vill inte vara i tvättstugan nu .. ÄCKLIGT!! (förtydligande: död spindel)





en sån fann jag i min säng i går kväll när leo hade somnat, tanken slog mig att han fortfarande har bäbis-skallror och myser med. det e ju faktiskt lite gulligt





dock så e jag glad att han har en stoooor säng, annars hade det blitt svårt å sova med alla saker han ska ha i sängen :p



http://www.jumpins.se/ = fejk onepiece?? eller ..

"Jumpin was originally founded in Norway, and has its main office in the rainy city of Bergen. Since Norway is not a part of the EU we have opened a branch in Denmark, Copenhagen."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0