fredagsmys

nu har jag äntligen kommit i säng .. har packat kläder å prylar tills i morgon och på söndag så vi e safe. en sväng till sätra på eftermiddagen blev det och kom hem ca 20.
Leo kollade på lets dance å jag flög omkring å packade, hängde tvätt, fixa lite mellis till liten, städade ansiktet och munnen. å nu äntligen ligger jag här.
ska slå igång 2½män säsong 2 nu. god natt


fredagsmys i sängen



btw, detta erbjudande fick vi i veckan, jag har inte skickat efter nåt men jag reagerade på formuleringen.
varför vill de promt veta hur många år, månader och dagar barnet e? räcker det inte med år? eller bara med födelsedatum?


Leo är alltså 2 år, 2 månader och 6 dagar (även fast jag räknade liiiiite  fel, Leo e "bara" 5 dagar idag .. 6 dagar blir han först i morgon, lördag ..) det e det jag menar, hur lätt e det inte att räkna fel lixom ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0