Eftermiddag hemma


Leo ville gå ut en sväng i eftermiddag men jag hade skottat klart så jag hade ingen lust. så han fick gå ut :p



köpte ett nytt lipsyl och tog ett tjejigt rosa utan att läsa direkt på förpackningen, när jag sedan provade det var jag rosa/vit på läpparna .. jaha .. då får jag ha det för mig själv iaf då ..



köpte mig och leo en chipspåse när vi handlade nyss, brukar inte käka chips så mkt men ibland så ( i perioder )
En "portion" chips är enl tillverkaren 30 g, en påse innehåller 300g. Hur ofta delar man en påse på 10 pers? Snarare på 2 väl?


så här mkt e 30 g:

Leos chipsskål innehåller 28g chips. Min 92g alltså 3 portioner .. (ej på bild) hmm .. men men ..
nu ska jag duscha å tvätta håret och sen mysa med Leo i hans tält som vi ställt upp

tidigare idag:

(hittade inte han vanliga tält så det blev strandtältet istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0