Justin Bieber

nej nu måste jag kolla upp vem denna justin bieber e. han dyker ju upp lite varstans .. och ja, jag känner mig jättegammal som bara vet att han har gjort nån låt som småtjejer tycker e bra. så google på justin bieber.
ung kille, okej .. en låt som heter baby ..
youtube, skriver b-a, sen ger den förslaget baby med justin bieber. suck .. han e popis alltså .. :P

jaja, lyssnar på låten och reflektionerna är följande:

ung kille.
väldigt ljus röst.
e låten "bra" för att det e en annan stor artist med på singeln?
jag skulle ha gillat låten om jag vore 10 år yngre.
musikvideon: det här med dans-battles, e det inte lite gammalt? å break i en poplåt? hmm ..
kommer hans röst ändras när han kommer i målbrottet?
kommer han släppa 2-3 album å sedan glömmas helt bort? om 5 år så får 20åringar skämmas att de gillat honom? (typ som FIVE eller Steps på 90talet/början på 00talet)


Bieber


Steps. Alltså, den dansen e oslagbar. Gul bikini tycker att hon e så snygg å killarna e malplacerade .. kul helt enkelt ..


Five (eller FI5E som de ändrade sig till efter ett tag) vem tyckte inte att scott var snygg??? den enda jag kommer ihåg namnet på .. haha. fast jag gillade mest den mörka med polisongerna ..


å nu har jag googlat honom å han heter visst Richard 'Abs' Breen ..

jag kan inte sluta garva .. å fnittra ... allt kommer tillbaka .. tonåren .. haha ..
det e nån som har orkat göra en wikipedia sida om Abs .. den hittar ni här :P
å faktum e att han försökte på sig en solokarriär oxå .. Abs Love .. hahahaha .. :P

nej nu ska jag sluta svammla å återgå.
fixa håret å åka å jobba ..


(allt detta svammel kom ifrån att jag såg justin bieber på tv11 göra reklam för proactiv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0