element

för 1½vecka sen var det några gubbar här å bytte vreden på elementen här hemma. nu kluckar det som FAN i vardagsrummet och i leos rum .. suck ..
som tur e så e det tyst i sovrummet annars skulle jag får spung. jag vet att man luftar elementen när det blir så men hur fan gör man det då? suck .. :P



btw, har jag begått samma synd som att kalla förskola för dagis nu? det heter ju radiator! (inte element)

å så gogglade jag å fick reda på att vredena heter termostat. mycket nya ord idag. så ska jag skriva om texten så ska det stå såhär:

för 1½vecka sen var det några gubbar här å bytte termostater på radiatorerna här hemma. nu kluckar det som FAN i vardagsrummet och i leos rum .. suck ..
som tur e så e det tyst i sovrummet annars skulle jag får spung. jag vet att man luftar radiatorerna när det blir så men hur fan gör man det då? suck .. :P


så där ja, å så en bild på mina termostater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0