dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig

oj vad annorlunda dagen blev .. lämnade leo på dagis, åkte å bensinade och handlade mat för 122kr. satt hemma och såg att vädret blev bättre å bättre. packade en väska å drog iväg å geocachade lite. fann inte så många. note: geocacha inte vid lunchtid mitt i stan.

tänkte "springa" in till igeltjärn oxå och när jag gick där i skogen å hade lite brått (skulle till tandläkaren) så dyker en ÄLG upp .. läskigt. lägga benen på ryggen å skynda ut till vägen .. helt genom svettig och har hjärtklappning. jag har aldrig mött en älg på det sättet förr.



sen till tandläkaren, hämta leo och hem. :p
å så kom anna, alfred och julia över å hängde en stund. mkt trevligt. e så himla himla bra att vi bor nära att det bara e att komma över eller gå hem med kort varsel. inget planerande behövs.

efter det underbara vädret som varit på eftermiddagen så e jag taggad att plantera massa blommor :p men det får vänta nån vecka till. men har iaf tagit fram parasollet idag.
så lite sommar har vi bjudit i. hoppas det e fint väder i morgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0