skogstur



andra halvan av gårdagen gick i ett flygande fläng.
hängde på stan som en tonåring i några timmar på eftermiddagen å sen åkte vi till valbo å cyklade i massa timmar. 4.5st för att vara exakt.
kanon kul som vanligt var de å skitfin natur. konstigt att man inte visste om att de finns så mkt fint så himla nära. det e bara att pallra sitt arsel ut från bilen och gå ut i skogen ju. :p

var hemma igen 2115 å sen duscha å slänga i sig lite mat å sticka iväg å kolla på film. dock så var jag fruktandsvärt trött att jag somna 3 ggr under första filmtimmen så jag gick hem igen .. :p




sov underbart gott i natt å hade sovmorgon. vaknade inte förrän 9.15 .. det e riktigt länge ju. nu ska jag slå igång lite musik å fixa lite jag inte hinner fixa under veckorna.

å gräsmattan väntar fortfarande. suck .. massa plommon på den igen .. ooooooorkar inte ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Tips från coachen. Kratta upp plommonen en gång. Sen lägger du ut en presenning eller dylikt som får ligga tills du känner för att plocka reda på plommonen nästa gång. Då blir det inte lika jobbigt att ta reda på dem. Och så är det "bara" att rafsa ihop presenningen, klippa gräset och ut med presenningen igen ;)

2010-09-04 @ 10:29:37
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0