sjukhus och kyrka

åh så spännande .. i eftermiddag blir det besök på BB .. inte så länge sen man var vägg i vägg med dem men ändå :P var ju RIKTIGT länge sen man själv var på BB .. :P

det var konstigt att prata med brorsan å han säger: ligger här å sover med bäbisen .. vadå? bäbis? har de fått barn .. hmm .. kändes konstigt men det e ju en vanesak :P

han e pappa å linda e mamma numera.
grattis grattis. ska vi åka till fjällen nu?

sara har lust på en minisemester, nån som blir med?



imorse var vi på öppna förskolan och leo var helt vild och galen. snällt vild och snällt galen. sen åkte vi till mormors jobb å nu e vi i sätra å väntar på att få åka till sjukhuset ju. leo ska sova men ligger mest i sängen å leker. han får göra det sålänge han e på rummet och e glad.
jag ska nog oxå vila lite. men bara lite.
ska försöka få mig sällskap senare ikväll. e lite sällskapssjuk. behöver prata vuxenspråk med nån. inte för att det har hänt något utan mest för att jag vill vara vuxen.

kan alltid skylla på vädret oxå. jag älskar när det e såhär blåsigt å regnigt ute, man har en riktigt bra ursäkt att sitta inne då ju :P hihi

nu e det vilodax

hepp

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

2010-09-21 @ 15:18:36
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

Åh så himla roligt med liten! :) Stort grattis till faster, mamma och pappa! Hälsa Erik och Linda från oss. <3 Vad blev det? Kram/Sara

2010-09-21 @ 15:19:56
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0