kläder!!

det blev lite shopping idag fastän jag egetnligen inte hade lust. men de var en bra dag när jag vaknade så det blir lite shopping. eller i min mått mätta så blev det fruktandsvärt mkt shopping. särskillt eftersom jag BARA (jag vet, BARA) köpte saker till mig själv.
blev 3 diadem. läppbalsam. 2 tunikor, 2 linnen å en t-klänning (blandning mellan t-shirt å klänning typ)
en av tunikorna e jag lite osäker p åme jag ska känna efter innan jag bestämmer mig helt.







var till sjukgymnasten idag oxå.
e riktigt jobbigt när det står en kille där i kassan som e så fruktandsvärt snygg. alltså han e snyggsnygg. helt galet. men men .. å där står jag å ska ha frikort för sjukgymnasten å han kollar igenom vad för sjuk jag varit senaste året. suck ..
lite pinsamt men så e det.

blev iaf erbjuden att i grupp fortsätta träna nack å rygg i nåt som var inspirerad av chigong och tai chi. lät riktigt spännande faktiskt. och det lät som att det skulle passa mig riktigt bra faktiskt. får se hur jag ska lösa barnpassningen bara.



nu e det dax att hämna lillen å sen hem å mysa med honom. me längtar a lot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0