handling

å vad skönt med måndag!
äntligen får man göra vardagssaker. som att åka å storhandla! me like. var riktigt länge sen jag handlade å handlade saker jag ville ha helt enkelt. men visst hade jag även listan så jag inte skulle glömma det jag behövde.



I. fann annorlunda produkter som jag behövde köpa kände jag.
II. nya hushållsfärger att leka med.
III. jag gillar ju inte fiskbullar men laxbullar kanske e okej, vi får se. har aldrig sett sånna förr.

när det kommer till min handling var det ganska roligt när jag kollar kvittot. i köttväg köpte jag BARA fisk. fiskblock, laxbullar, fiskgratäng och lax. haha fisk e bra skit.

lite senare idag ska jag iväg till HC å träna kroppen. sjukgymnastik alltså.



synd att leo e inte e hemma just nu då detta e vyn på baksidan:

(för att förtydliga så e det grävmaskinen och lastbilen jag syftar på!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Väntar med spänning på en recension av laxbollarna. Har varit lite nyfiken på dem eftersom jag inte heller tycker om fiskbullar.

2010-09-13 @ 12:19:22
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0