fredagsmys

en cykel kommer lastad: med fredagsmys!





jag e riktigt död faktiskt.
cyklade till affärn kl 9 å var hemma 930. la mig på soffan och somnade visst. har inte en aning om att jag ens somnade. leo slog igång byggare bob var 30min för den e bara så lång å jag sov å sov. vaknade nu. 1130 .. oops ..

leo pigg å glad å hungrig. ingen katastrof-scen i vardagsrummet heller. nu blir det varm korv (kyckling för jag käkar inte vanlig helst) å mos.

ikväll ska jag göra min äckligt goda currysås tillsammans med kyckling. mmm .. hade lixom glömt bort att jag besitter den kunskapen att göra såsen. :P
jag ser fram emot maten ikväll :p hihi


(som kuriosa kan jag medela att jag faktiskt aktivt cyklade när jag tog bilden. varför det kan man fråga sig, hade ju inte gjort nån skillnad om jag stog still lxiom. men för ÄKThetens skull! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0