fortsättning följer

jag orkar inte mer .. jag vill bara lägga mig ner å sova .. okej då jag sov som en prinsessa i natt så jag e inte trött men mitt psyke är. leo bara bråkar å jag orkar inte med. mitt förnuft vet att han inte bråkat utan det är att jag bara inte e i balans. men det blir lixom så då .. jag orkar inte helt enkelt. vet inte vad det e. gårdagen var ju absolut okej.

nu sitter ungen å slänger äppelbitar på golvet där han sitter i son stol i köket. orkar jag skrika på honom? e det värt det?
han gör det ju för att han har inget annat å göra .. jo käka upp dem. men hur kul e det. ha.

kanske ska cykla till affärn å handla mjölk å choklad. det e en choklad-dag idag. men tänk om vi börjar bråka bland folk oxå. jag vill verkligen inte. vill inte ens gå hemifrån. måste duscha. tvätta håret .. måste hänga tvätten. måste onekligen plocka upp äppelbitar från golvet.

a ja .. måste komma på nåt inom kort annars blir detta en riktigt dålig dag. (jag menar kl e kvart i 11 och jag e död) suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0