en lat dag (hittills iaf)

shit vad jag e lat ..

har inte sovit så bra inatt så jag tog igen mig i morse med att slumra i ca 2 timmar. välbehövligt och skönt. har haft ont i magen men nu verkar det ha gått över.

sen har vi kollat på byggare bob (nehe?) och hitta nemo tillsammans jag å leo. käkat lunch bestående av korv och mos. det e väl enda gången jag gått upp från soffan tror jag. :p

ligger å jäser med nyaste vi föräldrar-tidningen. gillar mina tidningar ja.

har precis lagt leo i sängen för en middagslur och jag har krypit ner i soffan med tidningen igen. efter luren blir det utgång. har inte riktigt bestämt om vi ska åka iväg å göra nåt eller gå till stora lekparken. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0