div helg

yes tidigt blev det igår men kul var det. göra om?

kollade på film igår, hade en oöppnad film jag köpte för ett tag sen. i den ligger en lapp. en riktigt strange lapp .. har bild på den på andra datorn. lägger upp senare.

iaf, såg kanske 45min av filmen sen somnade jag .. :p kopplade in dvdn i sovrummet, lyxigt värre och somnade till filmen. vaknade kl 7.05 imorse och var hur utvilad som helst.

tog lite extra tid innan jag gick upp å åkte iväg för att hämta leo. sitter i sätra just nu.
leo fick världens utbrott, ett av få, nyss så han ligger på sängen där han somnade av matthet.



jag e riktigt sjukt sugen på en resa till det varma landet inom kort. får (hoppas jag) slutlön imorgon som borde vara ok-stor så jag borde ha råd. behöver ju inte kosta mer än 2-3tusen att åka dit i några dagar. vi får se vad som händer :p

jaja ..

nu ska jag leta nyttosaker på blocket, att ladda upp med tills vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0