1600kr på ingenting?



vår ständige följeslagare



ska nog försöka fixa förrådet nu oxå så det inte blir nå mer möss i mina lådor. ska köpa nya lådor i plast med lock. det borde väl räcka?
100kr styck och 16st behöver jag, enkel matte (var stolt över mig) 1600kr .. suck .. kan (läs:orkar) jag vänta tills jul? nää .. sen blir det ju ett helt projekt då jag tänker tvätta allt som ska ligga i de nya lådorna.
kommer nog ta sin lilla tid. får verkligen passa på när leo e på dagis då.

med min spontanitet så börjar jag säkert redan imorgon. ska ut å mäta en gång till bara för att se att lådorna jag hittat får plats. de e 2 cm högre än de jag har nu å jag staplar 2 lådor på varandra så det blir 4cm högre per hylla i mitt förråd.
fan, tror inte att de går in nu när jag tänker på det .. a ja .. ska mäta iaf.


sånna blir de om de får plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0