uttråkad

leo e iaf inte sjuk nå mer men sara e riktigt riktigt uttråkad fast vi ska inte göra nåt eftersom det e en del snorigt .. ingen feber iaf ..
leo sover middag å snarkar så gott å jag har slagit igång datorn för första gången idag. har betalat lite räkningar som jag inte trodde jag skulle ha .. suck ..
har diskat å plockat ur diskmaskinen, håller på å tvättar just nu .. har plockat undan efter leos förmiddagslek .. allt e lixom fix å jag har verkligen tråkigt .. har spelat massa spel på telefonen men inte ens det känns kul .. sova? nej det har jag redan gjort på förmiddagen mellan typ 8 å 10 ..

men men .. vi får se vad eftermiddagen bjuder på .. antagligen ingenting .. kanske en dusch eller ett bad på sin höjd ..

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0