sucker for bloggers

jag e en sucker för bloggare. följer dagligen kissie å paow. kisse har jag läst ett bra tag å paow kom in i bilden för några veckor sen då hon och kissie hade ett hangemäng. riktigt kul då kissie ska ha haft sex med paow pojkvän hugo å poaw låter kissie lillebror peter slicka henne på brösten å lägger ut bilder på det på sin blogg som hämd.
haha ..
men nu har paow och hugo gjort slut.

(kommer ni ihåg att jag e arbetslös å inte har nå å göra på dagarna)

kissie har släppt en singel som heter success å e bara skit MEN iom detta fick jag nys på att paow OCH hugo gjort en låt tillsammans, en cover.

jag fnittrar så jag storknar.



så himla pinsamt ju ..

å vart i helvete e hennes föräldrar?? tjejen e 16bast lixom ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0