sällskap i rabatten (igen)

fick ett sms nyss om att nån frank låg i min rabatt å frös. nej den gick jag inte på heller.
tänk om det e crazy-granntant om e hemma å ligger i min rabatt igen .. uuh .. lite ont i magen ..
han som skicka smset e han full? frågade flera ggr men det enda han påstod sig att ha intagit var loka å kaffe och han fortsatte att propsa på att frank ville in.
usch obehagligt ju ..
kikade ut genom persiennen lite snabbt. såg inget. tillslut ringer han upp mig å lotsar ut mig på framsidan å där var ju: FRANK.




han hade talat helt sanning. frank låg i min rabatt å frös! stackars frank. :p
frank fick komma in i värmen å ligger nu i leos säng där leo försöker att somna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0