måndagar e bra dagar

trots att det var riktigt riktigt segt att gå upp ur sängen vid ca 12 å lyckades jag göra nåt produktivt med denna dag oxå.
har lagat mat, fisk mmmm .. , har städat inne å plockat upp allt som låg å skräpa. har tillåmed städat i uterummet och gjort vinter där. bara hänga upp ljusslingan kvar men det får vänta en månad till iaf :p om jag kan hålla mig :p
har även tagit ett bad .. har några småsaker kvar som att städa mitt eget rum, plocka ur diskmaskinen, sortera tvätt, gå med sopor och ta ut saker i förrådet men man kan ju inte göra allt på en gång och trötta ut sig ju ..

musik e bra till mkt, särskillt hög musik. nästa gång ska jag lägga in några låtar i min telefon och ha högt där i stället för att spela för hela kvartertet.

men men .. nu ska jag bara dra på mig lite kläder och ge mig ut i höstrusket (ett positivt höstrusk, tyvärr blåser det men men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0