liiiite ont

jag har lika ont å på samma ställe som jag har just nu imorgon bitti när jag vaknar så tänker jag ringa till sjukhuset och kräva ett UL för att leta efter cystor.

jag har inte bauta ont men förra gången gick det ju jättefort från symtom till operation. å en sak jag alltid har i bakhuvudet när jag har ont i magen e att det e en ny cysta. har ju fortfarande hormonsprialen (som jag i övrigt trivs riktigt bra med) som ger större chans till att få cystor.

ligger i sängen med en varm kornsäck på magen just nu .. å jag har ju känt mig mkt mer trött senaste tiden än vad jag borde känna mig. sovit massa middag å sånt. :P
men men .. jag blir bara nojjig sålänge jag har ont. när jag inte har ont så har jag inte en tanke på cystor å magen.



jaja jag ska avsluta inlägget och dagen med att säga att jag har haft en riktigt bra helg igen. jag bokstavligen älskar helgerna som de ser ut just nu.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0