lekpark

vinteroverallen på imorse för en liten trip till en lekplats .. det finns ganska många ställen häromkring att leka på fastän vi bor så off. det e 2 lekplatser på bostadsområdet, 2 (om inte fler) på trumslagar, en i skogen å en på skolan. allt inom en radie på 2-300 m .. det e ganska bra ju



vinteroverallen på


klättrar upp helt själv


provar allt som finns att leka med


pet pet på kameran (also known as min telefon)

var ute ca en timme å jag var glad att jag tog på mig överdragsbyxor för det var ju inte direkt varmt å sitta på lek-saker i parken heller ..

nu ska jag duscha å göra oss klar för att åka .. tar ju ett tag om man har en tid att passa när man har barn.

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0