kort om helgen

oj oj oj vad dagarna går. helt galet fort hade denna helg gått.

ifredags blev det inget särskillt förutom en tripp till stan med buss (se tidigare bilder). på stan byttes en lampa, pengar sattes in på kontot och pengar spenderades på busskort. sen åkte vi hem å tog bilen hem till mamma å pappa ..
sen hem å spela wii typ ..
riktigt spännande dag, inte.





igår, lördag, åkte vi till sätra för lunch med alla i klanen olsson/ohlson. ofcourse var det den minsta av olssonar som lockade mest för bilder på denna man klicka här.
mat intogs och det var mums som vanlgit när pappa lagar mat sen åkte sara hem i all hast och tog ett långt bad.

humöret gick i botten av vissa omständigheter.
åkte in till stan å humöret gick upp igen. väldigt bra blev det. film film film å tacos. mkt bra lördagkväll, somnade runt 22 (det e tidigare än vad jag brukar somna men det gör inget)





????????????????



sara vill verkligen verkligen ha snö nu. jag har inte kollat ut idag ännu å jag hoppas verkligen att allt e täckt i snö (as if)
älskar ju att pulsa fram i snö å klä på sig massa massa kläder å att det ångar av andedräkten .. åh vad jag längtar.

nu frukost!
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0