hjärtfnurr å spik

trodde jag skulle få hjärtfnurr nyss ..

jag har inte fått pengar från a-kassan sen den 16 sep å det börjar kännas i plånboken .. gick in på deras hemsidan å kollade om jag såg nåt som inte stämde eller nåt som skulle ge mig en hint om varför jag inte får nån utbetalning.
såg inget misstänksamt men jag räknade med snabb (lite för snabb visade det sig) huvudräkning ut hur mkt jag skulle få / månad å fick det till 4600kr ..
trodde jag skulle ramla ihop i en hög på golvet ..

ALDRIG i livet att jag klarar mig på 4600 kr, bara hyran e ju på 4600 å några kr.
men som sagt, ibland räknar man för fort å riktigt fel.

men faktum kvarstår att jag inte här nån framtida utbetalning att se fram emot .. måste nog ta mig tid å sätta mig i telefonkö i början på nästa vecka .. suck ..



nu verkar det vara spikat med en liten resa i morgon iaf ..
ska vara lite hemlighetsfull och inte avslöja för mkt .. ni får vänta å "se" :p

tåg e involverat iaf .. å tåg har jag inte åkt sen man åkte fram å tillbaka till stockholm från värmland för att gå på kurs .. men det var ju x antal år sen .. :p



hepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0