har gjort lista

denna helg har jag:

*sett hitta nemo 3 ggr
*sett 4 filmer i övrigt
*somnat till 2 av filmerna
*torkat snor från axeln 74 ggr
*käkat mcdonalds frulle
*käkat ett happy meal
*sett massa nakna kvinnotuttar på film
*sovit hemma, borta, i säng och på soffa
*missat att datumparkeringen har börjat
*blivit arg 3 ggr
*fällt en tår
*sett hav OCH sjö
*tappat bort och sedan hittat en kär ägodel
*spelat massa wii
*börjat fundera på vad jag vill ha i julklapp




apropå julklapp .. jag skulle kunna tänka mig en ny mobil .. en iphone kanske? eller nån annan i samma stuk som iphone. de enda jag märkt på dessa telefoner e att det saknas blixt till kameran. det spelar ingen roll om det e 3 eller 10 Mpixel bara det e blixt.
förslag på telefon någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0