fredagen

dagen började med att leo hade en jobbig natt men han e ursäktad för det e 4tänder på gång samtidigt .. fick iaf sovmorgon efter en lite jobbig natt så vi gick upp vid 9.
käkade frukost å försökte komma på nåt å göra.

blev att vi åkte iväg till biltema för vidare inhandling av förvaring. denna gång hade de locken oxå så nu kan jag bara ställa ut de kartonger jag redan har förberett.
blev även att sortera några nya lådor. har sparat 2 så jag har att göra i morgon med (=orkade inte nu)





efter biltema åkte vi till barnens hus för inhandling av årets första julklapp. vi tillbringade nästan en timme där å betalade 40kr när vi gick ut. :p bra tidsfördriv alltså :p

har även köpt mig en liten svart bok där presenter och julklappar ska skrivas upp så jag kommer ihåg vadjag köper.
förra julen råkade jag ju blanda ihop leos julklappar och födelsedagspresenter så han fick allt på julafton å inget när han fyllde, men skit händer.





sen var det lunchdax å vi tog driven på mcdonalds .. leo käkade med god aptit å rapade fint efteråt. haha .. nu e saras pengar slut iaf .. men det löser ju sig alltid.

åkte hem till föräldrarna för att sova middag och sen kom mamma hem ..
käkade pizza till middag för det var riktigt riktigt länge sen. men jag kom på varför jag sällan köper pizza, det känns bara som en degklump i magen såhär efteråt, medan man käkar så e det ju gott men inte mer än det.
jaja, leo käkade med god aptit.

fan, hamburgare med pf och pizza samma dag .. ååh, ångest.



fick även snabbesök av nyaste i familjen å här kommer en bild!



världens sötaste nya :p



sen vi kom hem har vi bara hängt å fixat med sorteringen .. nu tänker jag bland mig lite dricka och lägga mig i sängen å kolla på film.
slappning på hög nivå

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0