valbotur

idag var planen att åka in till gymmet på friskis men jag skjuter upp den planen till antagligen torsdag för jag behöver ju nån som kan visa hur saker funkar på ett gym. jag har aldrig satt min fot i ett gym. man måste ju få boka en info när man ändå betalar lixom ..
jag ska mest träna kondition på gymmet e det tänkt. på jympan får jag ju både kondition å lite styrka så det får duga.

så idag blir det ut till valbo för att reka kyl/frys. inköp e planerat till nästa vecka eftersom jag behöver bärhjälp å vad jag har förstått så e min far ledig både mån å tis nästa vecka ..

det e minus 5 grader ute men jag hoppas verkligen inte att det e halt (haha jag vet) jag kör ju fortfarande på sommardäck .. måste byta det oxå .. suck ..

men men, nu ska vi klä på oss å morgonmysa lite innan dagis.

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0