bilder bilder bilder


gick visst inte så bra för mamma å pappa på stockholmsresan. bussen gick sönder i tierp å de fick vänta i 1½timme på en ersättningsbuss. men men .. :p




okej, redo för bilder bilder bilder nu då?
har äntligen orkat ta tag i att koppla upp telefonen .. det e ju inte jobbigt egetnlgien men det e jobbigare än att skicka blåtand .. å blåtanden har ju gett upp .. igen .. får se om jag orkar ta tag i det snart iaf. detta e ett urval av bilder sedan fredag förra veckan.


käkade MAX i bilen å fick med en ny dvd med djungeldjuret hugo. (fredag förra veckan)


målade naglarna blå, som förövrigt försvann i badet. kan man bada ungen för länge?


slösade på mig själv mcdonalds denna vecka .. ganska gott var det faktiskt. :p det var efter gymmet och innan jag shoppade i tisdags. behövde ju lite energi :p


bocken under uppbyggnad i torsdags. hade ju bilen till gymmet för att kunna ta mig ut till valbo för att införskaffa en mikro.




bilder från idag, lördag:


leo hade ut en massa strössel på golvet utan att jag såg och han försökte dölja sina spår genom att plocka upp. så himla söt. en å en å ner i burken igen.


choklad med nötter och lite dekoration


dessa ser riktigt skumma ut med e hur goda som helt. i sin enkelhet. nougat doppad i choklad. ganska svårt att doppa utan att nougaten smälter ..


snögubben e på plats och ..


MASSA MASSA snö utanför fönstret


leo roade sig bland annat med tåget thomas ..


och med att leka i kojan vi byggt


stjärnorna i fönstret, röda krukor till blommarna och snöstorm utanför. (även julgardiner med de syns så dåligt)


tokig


så, det var iaf dagen hittills .. haha .. å en massa andra bilder. leo ligger å sover nu å sen ska vi iväg i snöstormen till sätra med ett kort stopp på stan först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0