duktig sara, som alltid





har jag sagt att jag gillar att pyssla?
av en ren slump köpte jag ett stjärngosselinne idag för 40kr, samma dag (idag alltså) fick jag ett mail från dagis att de ska ha luciatåg .. inspirerad av lyckan knopade jag ihop resten av outfiten oxå.
en vit fleecemössa med gula stjärnor i filt att ha UTANPÅ en vanlig mössa blev det. och stjärnan att ha på pinnen ..
de ska vara utomhus så det var bra att jag köpte en linne i en större storlek. jag ska bara lägga upp den lite och sen får han ha den utanpå overallen ..
e man morsa så e man ..



himlarns vad snö det har kommit då!! me like!!! mer mer mer .. ska försöka pallra mig ut å skotta lite när leo har somnat. han vart himla ledsen nyss så jag tog upp honom så han ligger på soffan med hela sängen med sig nu .. ja hela sängen, alla gosedjur å täcke å kudde. :p



jag passade nyss på att gå ut å reka lite inför advent å mer snö. :p sopborste bort, spade fram. julbelysning e uppe men ej igång, liiiiite tidigt .. :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0