Upptagen AB

ja jag vet .. jag e sämre på att uoppdatera nu när jag faktiskt gör nåt om dagarna .. men så e det bara .. jag trivs bra med att träna lite å att komma ut å se vuxna människor.



kläderna som Sara kom med igår, en röd halvpolo och 2 par kalsonger som e alldeles för stora men de e ju så himla söta.
skitful modell men det e de som gör de så himla söta .. på en liten grabb alltså. hade en vuxen karl haft dessa på sig så hade jag skrattat. :p








jag idag :P



ska till å baka imorgon men jag har MASSA andra saker att göra så jag har förberett allt i skålar. bara att knopa ihop å grädda imorgon. fix!



nu ska jag skriva ett mail till arbetsförmedlingen som jag ska skicka in imorgon. då harjag det gjort oxå. woho. :p

hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0