träning å plankstek





kunde inte bestämma mig om vilken bild jag skulle lägga upp så jag la upp båda .. :p tagna direkt efter träning/dagis :p
leo fattar det där med att bli fotad nu, smilar upp sig när kameran kommer fram å vill ta fler å fler å fler :p såååå söt :p



iaf så åkte jag ner på stan något försenad, trodde jag .. men det var ju kl 13 jag skulle var där inte kl 12. men men .. gick omkring ett tag å nöp en riktigt snygg kille i rumpan å sprang därifrån för att gömma mig på stadium. hihi. riktigt busigt av mig.

fick trots allt en gyminstruktion gratis, tack jonas, och det var riktigt kul. undra bara om jag kommer att komma ihåg allt senare .. men men, det märks ju ..
funderar på om jag ska ta en avstickare på lördag dit, imorgon hinner jag inte för de stänger ganska tidigt.

kom för sent till dagis men det gjorde (väl?) inget å sen gick vi hem å käkade en varsin minimuffin, mums mums .. imorgon blir det glasyr på dem oxå .. gul .. :p glad påsk!!

sen har vi städat, lagat mat, lekt med bilar, grälat, skrattat och myst en massa .. :p

nu ligger leo i sin säng å ska till å sova .. jag e ganska trött eftersom det blev tidigt i morse (strax efter kl6) så jag går nog å lägger mig för natten om ett tag, brukar ju ändå inte somna på nån timme eller 3.



imorgon blir det sätra för intag av planka:

inom parantes har jag gjort plankan idag:


ordvits men sanning. båda två.

får se hur leo sover borta i helgen .. har riktigt stor lust att springa över till min kära granne marcus å spela lite settlers oxå .. vi får se hur det blir med det .. om jag känner oss rätt så slutar det med för stort intag av whiskey för vårt eget bästa. haha ..

men men .. hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0