sådär ja

just nu mår jag mkt bättre i kroppen å knoppen .. sov i 2.5-3timmar på dagen och det gjorde nog susen :p hoppas verkligen det. i morgon blir det dagis för Leo och träning för sara iaf. och har jag fått pengar av mamma så blir det även julklappsshopping men vi får se om jag fått pengarna. :p

har även tagit ett bad idag så jag e hel å ren igen .. :p hehe .. funderar på om jag ska börja locka mitt hår igen .. hade ju en period när jag blev gravid (innan jag klippte av håret) då jag lockade håret dagligen. jag till å med lurade av en elbutik i arvika en locktång .. :p
roliga tider det .. :p
tar sån tid bara men men .. vi får se .. ska starta en tvätt å en diskmaskin nu och sen torka håret iaf :p

back in buisiness



två olsson i badrockar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0