klappar hit å dit

så där ja .. träning - check
shopping - check
bara dagis kvar :p hehe

träningen gick riktigt bra idag. me like. mer mer mer .. :p lämningen på dagis i morse gick mkt sämre .. men men .. så e det ibland. :p

köpte BH och trosor till mig själv på stan. och en hårmojäng. en klapp till J. en klapp till mig från mormor. och ullstrumpor till Leo. fatta, bara en sak till leo å massa till mig :p hehe .. :p duktig sara :p

nu e det bara det svåra kvar. klapp från farmor .. hmm .. jobbigt å shoppa ju. å särskillt när man inte vet vad man vill ha. men men .. halva (om inte mer) problemet e fixat iaf. :p

nu ska jag snurra runt lite i klappen jag inte vet att jag får från mormor ännu. :p

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0