fjärran

micron funkar som den ska antar jag :p hehe .. så jag slapp den svarta å fick min vita i stället. :p



idag har vi förresten varit å badat på badhuset. ca 10pers där och jättelugnt. först var leo lite avhållsam men efter bara 15min så sprang han själv upp mot den långa rutschkanan .. ja han sprang, svårt att hindra honom ..
var i vattnet ca1h och 15min sen tyckte leo att det räckte och vi duschade, käkade korv och klädde på oss .. 



kommer absolut att åka och bada med honom oftare efter denna gång. var så himla mysigt ..




nån som missat all den underbara snön som kommer då???? jag älskar det .. :p
just nu snöar det så mkt att man knappt ser ut, men ingen blåst idag som tur e.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0