datornörd å vagn







han e en liten datornörd trots allt .. vill se till varje pris .. hihi .. :p



i livet så tar man massa saker för givet.
man uppskattar inte sin hälsa förrän man blir sjuk, man uppskattar inte saker omkring sig tills de går sönder. nu ska jag skicka lite uppskattning till en pryl i mitt hem som gör mitt (och leos) liv enklare att leva, presenterar; Leos vagn:



idag tog jag backup vagnen eftersom denna underbara vagn e på spa och gud vad jag INTE gillar den gamla vagnen.


i morse

har man kört en vagn med svängbar -t/-a fram hjul så vill man aldrig köra en vanlig vagn igen. asså att ha en 11kg Leo i den vagnen å försöka svänga var inte kul, fjärdrar ju några dm i handtaget å allmänt dryg å köra, nej tacka vet jag SVÄNGbart framhjul med luftdäck och STORA hjul.
Ska nog göra ren den vanliga vagnen lite extra sen när den kommer hem för jag älskar den ju.
kanske ska få lite mer luft i däcken oxå för att vara lite extra snäll.

åh vad jag saknar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0