usch så trist

måste tillägga att när jag skrev "ligger å sover i hallen" så menar jag att han ligger i vagnen som står i hallen.



har fortfarande massa med ont imagen. massa massa massa .. men martyr som man e så står jag bara ut. jag litar ju inte riktigt på sjukvården å det ska mycket till för att jag ska ringa till dem.
vad ska de säga lixom? ja du har ont. ta en tablett, nehe går de inte över? men vänta då nån dag å återkom.
nej det får vara .. fast har jag lika ont imorgon så ringer jag. kanske.

om jag skulle förklara vart de gör ont så skulle jag säga på undersidan av en jättegravid mage för jag har svårt att förklarar vart de sitter. men ni som vart gravida vet nog vart jag menar.:p kan ju peka oxå men de gör inte så mycket för ni ser ju ändå inte.

jag har lagt leo för natten nu iaf å han ligger å la-lar i sin säng, glad å snäll.
har precis tagit två tabletter så jag blir nog groggy inom kort så jag ska oxå till å lägga mig har jag tänkt. å hoppas på en mkt bättre natt (för min del) än föregående natt.

tar med mig telefonen till sängen utifall att det skulle bli värre under natten å jag måste ringa på hjälp. (ja så illa är det)

a ja .. hörs väl i morgon antar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så som du beskriver tror jag stenhårt på det jag skrev i förra kommentaren. Den kan mycket väl vara på väg ut och det är det du känner av långt ner i magen. Och eftersom mat inte verkar hjälpa varken till eller från så tror jag inte att det är den magen du har ont. Ring MVC eller gyn under morgondagen. Sitter den fel kommer den inte att hamna rätt av sig själv.

2010-05-10 @ 20:04:31
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0