slutar de aldrig ..

visst, jag pallrade mig iväg för att handla .. men jobbigt var de. å dyrt blev de. på lånade pengar. denna månad e inte kul alls ..

har ganska ont i magen fortfarande men de som e så konstigt e att jag kan käka mat som vanligt å jag mår varken bättre eller sämre av maten. hämtade även leo från dagis (sovande såklart) när jag ändå var uppe. så han ligger i hallen å sover just nu.
skulle vilja ha honom ute ju men de håller på rensar gräset utanför från sanden med nån maskin så de låter ganska illa.



e ju ledig sen i fredags tills på torsdag men jag fick en extra tid på onsdag å de e välkommet. jag räknar blint med att jag inte e sjuk/har ont i magen då.

nu ska jag vila lite innan leo vaknar så jag orkar göra nåt sen antar jag. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0