sjukhuset nästa

kan inte nån bara klubba mig hårt i huvudet så jag tuppar av .. vill sova .. e skit trött .. vill ha smärtlindrig .. nu .. igår helst ..


men iaf så ska jag upp på sjukhuset kl 10. hoppas verkligen jag får nåt mot smärtan å att de kan lokalisera vart mitt onda har sitt ursprung.

när jag ringer till vården så vill jag inte vara till besvär för de som har de värre, de e bla därför jag skjuter på att ringa tills de e riktigt illa.
kl 1 i natt ringde jag till 1177 iaf. de hänvisade mig till barnmorskemottagningen å sen efter massa timmars väntan (7st) så ringde jag dit å de hänvisade mig till gyn på sjukhuset (hej linda?) så jag ringde dit. hatar att bli bollad mellan olika institut men så blev de. fast de gick väldigt bra att få en tid fort på sjukhuset iaf.
gissar att de hördes genom telefonen att jag har ont.

men men .. har lämnat leo på dagis iaf å jag ska ta mig ut till bilen å åka sakta mot sjukan .. e ju inte så himla smart att köra bil men vad tusan ska jag göra lixom .. kan ju inte direkt sätta mig på bussen.

jag har packat mig en liten väska med en tröja, vatten å en kalender utifall att de skulle vara nåt. haha ..
hörs senare då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0