måndag

just nu ligger leo och leker med min telefon i sängen. ska snart ta tillbaka den å bjuda på lite bilder. igen .. se så aktiv jag e helt plötsligt .. haha :p

idag har jag jobbat och leo har varit på dagis. sen var de hem en sväng för att förbereda lite mat, sen tillbaka tilll dagis för utvecklingssamtal. de var väl inget som gav mig nåt direkt.
sen mat och div hushållssysslor för att komma ikapp. e ju lite svårt när man e hemma så lite som jag e.
nya lakan i sängarna, diska, tvätta, plocka ur diskmaskin, hänga tvätt och plocka i en nya diskmaskin. packa upp packningen från helgen (e inte riktigt klar men nästan)

sen fick jag för mig att måla lite på grinden ute så det har jag oxå gjort. å gått med MASSA sopor.

nu kommer några bilder:


grinden som nästan e färdig. de sitter där så leo inte rymmer :p


här har vi lite konster och dylikt i sängen nyss.

han somnar nog snart. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0