söndag B.F fjällen

igår kväll blev de senare än jag hade tänkt .. hehe .. men de blir så ibland. jag var visst inte så trött som jag trodde.

imorse åkte jag hem till mamma och pappa igen. lillen har fått en ny frisyr. en kort frisyr .. :( jag som ville spara ut de. men de såg för jävligt ut så de var lika bra att de blev som de blev. :p
på eftermiddagen åkte vi hem till min mormor för hon fyller 85år imorgon.
leo var så himla trött så han somnade på vägen hem kl 1745 å han sover ännu. hoppas verkligen att han sover för natten nu. även om de e VÄLDIGT tidigt. gör inte så mkt eftersom vi ska upp VÄLDIGT tidigt imorgon. ska nog ställa klockan på 0530, då kan jag ligga å dra mig i 10 min innan jag MÅSTE gå upp.
0630 ska leo vara på dagis å 0700 ska jag vara på andra sidan stan och göra mitt första jobbpass.

de där med jobbet känner jag inget speciellt för egetnligen. inte nervös inte förväntansfull, inget .. fast de e nog mest för att jag inte ha tillåtit mig själv att tänka på de. blir nog nervös imorgon bitti men hoppas jag blir de EFTER jag lämnat leo annars så känner han nog av de å blir grinig.

jag ska väl nämna vädret oxå .. :p snö. punkt.


detta är alltså söndagen innan vi åker till fjällen. förra året så hade de oxå toksnöat innan vi åkte till fjällen. se inlägg länk

ungefär en dm har de kommit iaf.


när vi kom hem idag så sov leo som sagt, jag la honom i tälten för att sova :p han e så himla söt!




6dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0