pick och packning


blev ingen dusch de blev ett riktigt långt bad istället





hemma hos oss så gäller inte "varva ner innan läggdax". här gäller fullt ös medvetslös. hela tiden. haha .. men de e ganska roligt. känns mer å mer som att man lever med en till människa istället för en bäbis bara. (jag vet, de e inte bara bara, men man får lite mer utbyte med en människa än en hjälplös bäbis)

så ärligt har jag inte suttit ner sen jag hämtade leo på dagis kl 14 förrän nu. med undantag för ca 10min när jag fick hjälpa leo lite med maten det sista. numera så BLÅVÄGRAR han att bli matad. verkligen "kan själv" .. men han kan ju själv. och skojjar du att jag har blitt tålmodig och tolerant. haha .. kladdkladdkladd och torka torka torka, tvätta tvätta tvätta, skura skura skura .. u get the point.

dax för massa bilder igen.


när jag åkte från jobbet mötte jag en bil på tvären


så himla lillgammal ibland :p mammas fel


undrar om libero har lagt mkt pengar på reklam sista tiden. på baksidan av föräldrar och barn, vi föräldrar och mama så e de libero-reklam iaf. min fjällen-läsning, ajabaja innan dess.


först packade jag leo


sen packade leo ur sin packning


leo provsatt min väska och sen packade han ur även den

nu har han gått å lagt sig och jag har packat allt igen. bara lite småpick å pack kvar att packa så nu ligger jag riktigt bra till med det oxå. och de e bara onsdag, hade så himla starkt för mig att de var torsdag idag men tji fick jag.

ska upp riktigt tidigt i morgon igen så jag lägger mig nog tidigt. igår somnade jag långt innan 21 :p eller iaf 2030, var ju gaaaaaanska trött. ungefär som idag. :p

yes that's it folks.

btw, för en vecka sen hade jag toppnotering i besökstatistiken, gissar att min blogg fick reklam från nånstans ifrån och sen dess har dubbelt så många som innan hittat hit, varje dag.
undra varför egetnligen. jag skriver ju inge bra och jag skriver bara strunt, för så intressant liv har jag ju inte. men men .. de funkar bra som daganteckningsbok. (ska inte skriva dagbok för där skriver man massa känslor och åsikter och de e jag restriktiv med här.

a ja ..

ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0