ledig kväll

en halv liter nyponsoppa och en portion pasta alfredo senare så ligger jag bara på soffan å bokstavligen jäser.
leo blev kvar hos mamma och pappa fastän de inte riktigt var meningen.
så var tusan gör man nu?
noll pengar så jag kan inte göra nåt, inget på teven så inget att se fram emot, internet börjar bli trist.



from 1 april tar jag över bokningarna till kvarterslokalen här på området oxå. mest för ersättningens skull men de kan vara kul att göra nåt eftersom jag har svårt att ställa upp på städdagar när jag har leo. och så mkt jobb kan det ju inte vara. kolla toapapper å städning nån gång i månaden.



btw så fick jag jobbet som jag var på intervju för igår. känns så himla bra! även om de bara e halvtid så e de bättre än inget. kan ju stämpla upp några månader iaf. jag e så taggad att äntligen börja jobba igen.



i morgon åker jag å pv till ockelbo och går på marknad, hoppas verkligen de e lika bra väder som idag. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0